31

درمان سرطان پروستات

از کتاب: درمان طبیعی

کشف غیرمترقبه نابود کردن سلول های سرطانی پروستات به صورت طبیعی (با ترکیب سه میوه و گیاه)

تحقیق شگفت انگیز جدیدی در نشریه پری سیژن آنکولوژی Precision Oncology ثابت کرده است که ترکیب سه ماده مغذی که بنیان گیاهی دارند سلول های سرطانی پروستات را نابود و منهدم مینماید. عنوان این پژوهش که بوسیله آقای استفانو تی زیانی Stefano Tiziani محقق دانشگاه تگزاس University of Texas رهبری شده است «درمان ترکیبی با مواد مرکب طبیعی در سرطان پروستات از رشد تومور یا توده پروستات جلوگیری میکند و منجر به نوسانات اساسی در متابولیسم یا مواد ارنزاقی وساز سلول سرطانی میشود.» میباشد.

همانطورکه در گزارش دانشگاه تگزاس (UT) تشریح شده است، این کشف غیرمنتظره به فرد اجازه میدهد با غذای اصلی اش موجبات مرگ از طریق گرسنگی سرطان پروستات را فراهم آورد.


این سه ماده طبیعی چه چیزی استند؟ آنها عبارتند از:

  • تیزاب اِرسولیک Ursolic acid (تیزابی که از پوست میوه بدست میآید) از پوست سیب
  • کَرکیومِن curcumin از زردچوبه
  • رِس ورات رُل Resveratrol از انگور سرخ


اکثر مطالعات، تنها یک ماده را مورد آزمایش قرار میدهند در حالیکه این نشریه از کشف ترکیب مخصوصی (ترکیب فوق الاشاره) که تومور های سرطانی پروستات را تحلیل میبرد، خبر داده است.

در مقاله دانشگاه تگزاس (UT) چگونگی اثرگذاری بریکدیگر مواد کیمیائی که بنیان گیاهی دارند نیز تشریح شده است. ترکیب تیزاب اِرسولیک Ursolic acid با کَرکیومِن یا رِس ورات رُل نمیگذارد سلول های سرطانی چیزی (آن چیز گلوتامین میباشد) را که برای رشد نیاز دارند، بخورند. مسدود کردن راه جذب مواد غذائی که مورد نیاز سلول های سرطانی است، با موادمغذی که در رژیم غذائی معمولی انسان است یک راه تمیز و شسته و رفته ئی است. مقاله اصلی به شرح ذیل میباشد:



سیب و زردچوبه در تمام فصول سال وجود دارند، درصورت فقدان انگور سرخ میتوان از کشمش [انگور سرخ یا سیاه خشک شده ، بی خسته یا با هسته فرقی نمیکند، گرچه با خسته اش مفید تر است] استفاده نمود.


دستورالعمل ساخت معجون معجزه گر بالا:

  • یک تا دو عدد سیب متوسط را انتخاب میکنیم.  سیب خورد شده را در داخل مخلوط کن میریزیم.

یک قاشق مرباخوری زردچوبه به آن میافزاییم.

  • به اندازه یک پیاله انگور سرخ یا دو قاشق شورباخوری کشمش به آنها اضافه میکنیم.
  • یک گیلاس آب هم به درون مخلوط کن میریزیم. با روشن کردن مخلوط کن و هم زدن خوب آن،

محلول جان بخش شما آماده است.