څوچه پاتي یو افغان وي - تل بدا افغانستان وي   |    تا زنده یک افغان است - جاوید افغانستان است
خبرنامه
NEWSLETTER
ابزار
UTILITIES
ورود به کارگاه
MEMBERS LOGIN
تماس با ما
CONTACT US

عزیزالله


رده بندی ( ادبیات )
لقب یا تخلص : Other Names :
نهفته
Nihoftah
زبان مادری : Mother tongue :
دری
Dari



    منابع :


مواد مرتبط
عزیزالله عزیزالله عزیزالله عزیزالله عزیزالله عزیزالله عزیزالله عزیزالله عزیزالله عزیزالله عزیزالله عزیزالله عزیزالله ☼ شعر بيدل، زبان گفتار و فرهنگ مردم
☼ بیدل و تلاش دیدار
☼ اعترافات بیدل
☼ میر عبدالقادر ابهر، شاعری از دامنه های هندوکش
☼ کیست دهقان
☼ شعر بيدل، زبان گفتار و فرهنگ مردم
☼ ریگ روان
☼ اسلام و شمشير ۴
☼ اسلام و شمشير ۱۳
☼ فدائی خدا
☼ گفتار بلخ در کلّیات شمس ۱
☼ گفتار بلخ در کلّیات شمس ۴
☼ بام دنیا
☼ یادداشتهای استاد خلیلی
☼ لهجهٔ بلخ و دریافت بهتر سخن مولانا ۱
☼ از هرات تا ارومچی
☼ پیوند شعر و موسیقی
☼ پيشينهٔ جشن ویساک در افغانستان مقدس
☼ تناقض در استدلال آقای سیستانی ۳
☼ نیایش
☼ ملا محمد جان
☼ گشتاسپ نامه
☼ اسلام دين ترور نيست
☼ تحریف اشعار کلام الغیب خواجه حافظ
☼ دری یا به اصطلاح فارسی، زبان مادری چه کسی
☼ مولانا؛ ایرانی «نجیب» یا «افغانی کثافت»؟
☼ تاملی در بنیان جعلیات
☼ زبان آریک
☼ سبکها و مکتبهای شعر دری
☼ هجوم خزنده لغات وکلمات ایرانی در زبان دری ؟
☼ انسان شناسی و نفس شناسی
☼ یادی از زنده یاد احمد ظاهر
☼ یک قرن در تاریخ و افسانه
☼ نقد بر نقد «دزدیهای» رحمان بابا از حافظ شیراز
☼ اطاعت از خلیفه وامیر
☼ انگیزه های فرار نخبه گان حرفه یی از افغانستان
☼ تا
☼ حرام دانستن نوروز حرام است
☼ اثرات توهین
☼ کی بودیم؟ از کجا آمدیم و به کجا می رویم؟
☼ نکته ی بسیار مهم سخنرانی انجنیر حکمتیار
☼ تداعی شکوه در شعر بزرگان ما
☼ مولوي دزدي
☼ ماندگار هاي روزگار
☼ فردوسی و شاهنامه از منظر دیگر
☼ قرباني فشار و تحميل
☼ جنایت و جهالت درحبیب‌الله کلکانی
☼ آخوند ایرانی، باد به خرج می دهد
☼ روایت از پیامبر ـ صلی الله علیه وسلم
☼ احصائیه ی نفوس سیاسی؟!
☼ مفهوم جامع هویت ملی
☼ آشنای محبوب مردم
☼ حق و صبر
☼ نیمچه ملا، کفر می گوید
☼ دکتور عبدالله شهبازی
☼ با مجتبیٰ حسینی نقاش افغان
☼ بیان ستودنی امیر حزب اسلامی
☼ مردم؛ آزرده اند
☼ یوسف آیینه
☼ تقابل روحانیت و جهالت
☼ تمدن موهوم
☼ استاد فقیر فروزی
☼ افشای افتضاح دیگر
☼ تغییر نام ها در جغرافیای انحصارات
☼ نمایشگاه توهین، تحقیر و تبعیض
☼ از خانواده ی بزرگان
☼ شاعر و شعر مهجور
☼ کودکستان سیاسی
☼ تنها صداست که می ماند
☼ اهمیت لاجورد درآثار هنری قدیم جهان و افغانستان
☼ یکی بدتر از دیگر
☼ طرز راستین
☼ چه بودند
☼ دورنمای تحریک تحفظ پشتون
☼ ندای افغانان
☼ در حاشیۀ یک تقریظ
☼ دموكراسی قبیلوی
☼ GANGLAND
☼ یاد بگیریم
☼ مساله ی هویت ملی
☼ پشتونستان
☼ سعدی شیرازی، شخصیت دروغین و جعلی
☼ تمدن سقوی
☼ درمان جان
☼ پټې توبې
☼ فرهنگ جامع لغات و جملات انتخاباتی
☼ مولوى دزدى
☼ جامعه ی معدنی
☼ مکافات و مجازات
☼ سياست های بیمار
☼ خالیگاه فکری
☼ چاپلوسي در سياست
☼ معيار خدمت
☼ اگر جهانيان شكست بخورند
☼ انتقاد بسیار بر رییس جمهور غنی، منصفانه نیست
☼ عقب شعار ها
☼ باور به افغانان
☼ سخن چند به ارتباط زبان باستان آریائی آریک
☼ هجوم خزنده لغات وکلمات ایرانی در زبان دری ؟
☼ سبکها ومکتبهای شعر دری
☼ شعر نو
☼ تقابل نظامی در بلخ؛ افکار و آینده ی مردم
☼ نگاهی به نقش تاجيكستان در تاريخ تمدن ايران
☼ گُمشده اي در وراي فراموشي ها
☼ فرهنگ چیست و فرهنگ پشتونها کدام است؟
☼ پس از سوء استفاده
☼ آرای اصولی
☼ ارتعاش کرکت
☼ اعترافات مستقیم
☼ هر دو سوی ماجرا
☼ استاد خلیلی چرا کتاب«عیاری از خراسان» را نوشت؟
☼ منطق مجوس
☼ آرمان شهر کاذب
☼ حماسه ی رادمردان نامعلوم

Last Update: November 25, 2016


 
اثبات‌پذیری کامل این پژوه٬ نیازمند به منابع و تحقيقات بیشتر است. ازینرو٬ هرگونه تغيير و تحول و یا حتی٬ حذف مطالب را انتظار داشته باشید.


This section may requires more references or sources. The research in this section, may vary, change or even could be removed from the page.
Please be advised.


| حفظ اطلاعات شخصی| | ما کی استیم؟ | | آرایشگر وبسایت | | شرایط استفاده | | تماس با ما |
Privacy Policy About us WebMaster Terms of Use Contact us